/

Czas czytania:

Warm Up !

Chciałbym Wam przedstawić jedną z wielu propozycji jak ”rozgrzać się” czyli wprowadzić prawidłowo w trening bazowy. Wybrałem ćwiczenia, który pomogą zmobilizować oraz zaktywizować  podstawowe segmenty waszego ciała. Od stawu biodrowego, core, rotacji zewnętrznej w obręczy barkowej, oraz grupy m. kulszowo-goleniowych. Opiszę Wam w dużym skrócie, które ćwiczenie wykorzystać do poszczególnych grup mięśniowych.

  1. BACK LINE STRECH TOE TOUCHES- tylnia taśma, obręcz barkowa,core.
  2. GLUTE ACTIVATION- priorytet pośladkowy średni.
  3. FROG STRECH– wewnętrzna cześć ud,  staw biodrowo-lędźwiowy, oraz wysokość odcinka piersiowego.
  4. SUPERMAN SCARECROW  pozycja w arch body, poślad(izometria), zdrowe barki i retraktory łopatek.
  5. SIDE PLANK DB RAISES- stabilizacja centralna, m naramienne, m.czworoboczny
  6. TRX FACE PULL WITH EXTERNAL ROTATION- rotacja zewnętrzna, obręcz barkowa.

Jeżeli chcecie się dowiedzieć więcej zapraszam Was do zapoznania z pierwszym szkoleniem z FBB, które odbędzie się na początku maja.

www.ams.edu.pl/szkolenia/szkolenie-functional-bodybuilding/

Pozdrawiam

DB

poprzedni wpis

ABS TRAINING

następny wpis

Coś na twardą dupę ;)

Zamów swój indywidualny
program treningowy

Możesz trenować ze mną, gdziekolwiek się znajdujesz. Zamów indywidualny plan treningowy, opowiedz mi o swoich celach, a ja przygotuję komplet filmików z ćwiczeniami specjalnie dla Ciebie.

Zamów indywidualny trening

Komentarze (0)

Dodaj komentarz

Aktualnie nie ma żadnych komentarzy.