Dzisiejsza propozycja jest skierowana nie tylko dla Pań, ale również dla Panów,

Zajmiemy się treningiem pośladów. Proponowane przeze mnie ćwiczenia, mogą być śmiało wykonywane, przez osoby początkujące oraz zaawansowane, wystarczy tylko dobrze skalować trening pod kątem ciężaru, ilości serii, tempa i czasu odpoczynku.

Przejdźmy do krótkiego opisu ćwiczeń:

  1. GLUTE BRIDGE WITH MINI BAND- głównym priorytetem tutaj będzie pośladkowy wielki, oczywiście jest to dla mnie fundamentalne ćwiczenie jeżeli chodzi o aktywizację pośladków np przed martwym ciągiem konwencjonalnym. Dodana mini band ma za zadanie dać izometryczny bodziec na pośladkowy średni.

2. MONSTER WALK WITH MINI BAND ON THE FEET-  kolejne bardzo znane ćwiczenie, które często widzimy w treningu kobiet, lecz tutaj jest jeden myk! Mianowicie zmieniam wektor siły, i daję mini band na wysokości śródstopia. Pamiętajcie, żeby dalej ruch inicjowany był z biodra, czyli odwodzicie nogę i walczycie z tym, żeby wasze stopy i kolana nie pronowały  się do wewnątrz. Najlepiej zachowywać stopę w pozycji neutralnej, polecam spróbować, a dla bardziej zaawansowanych dodać jeszcze jedną mini band nad staw kolanowy.

3. LADMINE RDL  Jeżeli mamy spojżeć na to ćwiczenie to na pewno pracujemy mocno tylnią taśmą. Tip jest taki, że jeżeli zależy mi bardzo na pośladkach to skracam amplitudę ruchu, coś jak bym wykonywał RACK PULL, po co ? żeby jak najbardziej odciążyć dwugłowe uda, na korzyść pośladków i pracy biodra. Polecam Wam takie tempo[ 3-1-X]

4. SL HIP THRUST WITH BAND  Mój ”złoty gral” jeżeli chodzi o pośladkowy wielki oraz biodro, bardzo lubię podzielić kończyny dolne na pracę jednej i drugiej nogi i monitorować dysproporcje i dążyć do perfekcji.

Ten zestaw na pewno przyda się każdemu, jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej zapraszam na szkolenie z funkcjonalnej kulturystyki.

Teremin i oferta znajduje się na

Szkolenie functional bodybuilding

Pozdrawiam

DB

Dodaj link do zakładek.